Obchodní podmínky

e-shopu pro prodej zboží prostřednictvím online obchodu umístěného na internetové adrese www.miola.cz.

1. Základní ustanovení a poučení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) a nabývají účinnosti od 6.1.2023.

1.2. Provozovatel:

Aleksandra Denková, IČO: 08958173, se sídlem náměstí Generála Píky 14, 326 00  Plzeň, zapsaná v živnostenském rejstříku u Magistrátu města Plzně, podnikající pod obchodním názvem Miola. Provozovatel není plátcem DPH.

Kontaktní údaje:
korespondenční adresa: Aleksandra Denková, nám. Gen. Píky 14, 326 00  Plzeň
e-mail: info@miola.cz
telefon: +420 776 384 391
web: www.miola.cz
(dále jen „prodávající“)

 1. 3. Některé definice:

Cena je finanční částka, kterou kupující bude hradit za zboží;

Cena za dopravu je finanční částka, kterou kupující bude hradit za doručení zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

Celková cena je součet ceny a ceny za dopravu;

DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

Faktura je doklad o zaplacení vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu (prodávající není plátce DPH);

Objednávka je kupujícího závazný návrh na uzavření kupní smlouvy o koupi zboží s prodávajícím;

Uživatelský účet je účet zřízený na základě sdělených údajů kupujícím, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného zboží a uzavřených smluv;

Kupující je osoba nakupující v našem internetovém obchodě (e-shopu);

Zboží je vše, co můžete nakoupit v našem internetovém obchodě (e-shopu).

 1. 4. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (kupující) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.miola.cz (dále jen „internetový obchod“). Koupě zboží je možná jen přes webové rozhraní internetového obchodu.

 1. 5. Detaily ohledně reklamace naleznete v reklamačním řádu ZDE a detaily ohledně práva na odstoupení od kupní smlouvy naleznete ZDE. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

1. 6. Miola je internetový obchod (e-shop) zabývající se prodejem dětského oblečení a příslušenství.

1. 7. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. Znění obchodních podmínek může prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

1. 8. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

1. 9. Kupující je povinen seznámit se s obchodními podmínkami před objednáním zboží.

1. 10. Prodávající ve svém internetovém obchodě neposkytuje přístup k hodnocení zboží či obchodu provedenému jinými spotřebiteli (kupujícími).

 2. Informace o zboží, cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva

2. 1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností, jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně případné daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.

2. 2. Cena je vždy uvedena v rámci internetového obchodu, v návrhu objednávky a samozřejmě v kupní smlouvě. V případě rozporu mezi cenou uvedenou u zboží v rámci internetového obchodu a cenou uvedenou v návrhu objednávky se uplatní cena uvedená v návrhu objednávky, která bude vždy totožná s cenou v kupní smlouvě. V rámci návrhu objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

 2. 3. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

 2. 4. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s dodáním zboží, případně podmínky, kdy je doprava zdarma. Informace o nákladech spojených s dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

2. 5. Prodávající vyžaduje platbu celkové ceny po uzavření kupní smlouvy a před předáním zboží. Celkovou cenu může kupující uhradit následujícím způsobem:

  • Bankovním převodem na účet prodávajícího č. 2501905579/2010, vedený u Fio banky. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení objednávky.

2. 6. Při platbě bankovním převodem je celková cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy, po uplynutí této doby zboží již není rezervováno a objednávka zaniká.

2. 7. V případě bezhotovostní platby je zboží odesíláno až po obdržení platby na bankovní účet prodávajícího.

2. 8. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada celkové ceny před odesláním zboží není zálohou.

2. 9. Prodávající vystaví kupujícímu doklad o zaplacení (fakturu) v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu kupujícího.

2. 10. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až poté, kdy zaplatí celkovou cenu a převezme zboží. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním na účet prodávajícího.

 3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

3. 1. Kupní smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím internetového obchodu www.miola.cz, přičemž náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby. Prodávající si neúčtuje žádné další náklady nad rámec celkové ceny. Odesláním objednávky kupující souhlasí s tím, že prodávající využívá prostředky komunikace na dálku.

3. 2. Kupní smlouvu je možné uzavřít jen v českém jazyce.

3. 3. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:

  •  prostřednictvím svého uživatelského účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě.
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

3. 4. K uzavření kupní smlouvy je třeba, aby kupující v internetovém obchodě vytvořil objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

a) Informace o nakupovaném zboží (kupující v internetovém obchodě označuje zboží, o jehož nákup má zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);

b) Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu doručení zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby objednávky v rámci uživatelského prostředí internetového obchodu, přičemž informace o ceně, ceně za dopravu a celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě kupujícím zvolného zboží, způsobu jeho doručení a platby;

c) Identifikační a kontaktní údaje kupujícího sloužící k tomu, abychom mohli doručit zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

3. 5. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné a pravdivé. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ objednávku dokončíte. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil, v opačném případě nebude možné objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo prodávajícímu.

3. 6. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření kupní smlouvy. Součástí potvrzení bude shrnutí objednávky a aktuální obchodní podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena až po potvrzení objednávky ze strany prodávajícího.

3. 7. Mohou nastat i případy, kdy prodávající nebude moci kupujícímu objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy zboží není dostupné. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy. Kupní smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy kupující potvrdí přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

3. 8. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. V případě, kdy dojde k uzavření kupní smlouvy, vzniká kupujícímu závazek k zaplacení celkové ceny. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo e-mailovou adresu prodávajícího.

3. 9. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy kupující potvrdí přijetí nabídky na e-mailovou adresu prodávajícího. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

3. 10. V některých případech umožňuje prodávající kupujícímu na nákup zboží využít slevu. Případné slevy z ceny zboží jsou v internetovém obchodě uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Pro poskytnutí slevy tak není třeba vyplňovat žádné údaje nad rámec návrhu objednávky, aby bylo kupujícímu zboží poskytnuto se slevou. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

3. 11. Kupní smlouvu je možné měnit pouze na základě písemné dohody mezi prodávajícím a kupujícím.

4. Uživatelský účet

4. 1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého uživatelského účtu. Ze svého uživatelského účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.

4. 2. Při registraci do uživatelského účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

4. 3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetími osobami.

4. 4. Uživatelský účet je osobní, kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

4. 5. Prodávající může zrušit uživatelský účet a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá (více než 6 měsíců), či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.

4. 6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

5. Dodání zboží, přechod nebezpečí škody na věci

5. 1. Zboží bude kupujícímu doručeno nejpozději do 5 dní způsobem, který kupující zvolí během objednávání zboží. Přičemž lze vybírat z následujících možností:

  • doručení prostřednictvím dopravní společnosti Česká pošta na adresu určenou kupujícím v objednávce;
  • osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna;
  • osobní odběr na pobočce České pošty (odesíláno jako Balík Na poštu).

5. 2. Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Doba uvedená v těchto obchodních podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.

5. 3. Cena za dopravu v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5. 4. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů zašle prodávající kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě a jsou splatné do 14 dnů od doručení e-mailu.

5. 5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží (počet balíků, neporušenost izolep, poškození krabice apod.) a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a prodávajícímu. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky není povinností kupujícího zásilku od přepravce převzít.

5. 6. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@miola.cz, sepsat s dopravcem škodní (reklamační) protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

5. 7. V případě, kdy kupující poruší svoji povinnost převzít zboží, s výjimkou případů dle čl. 5. 5. těchto obchodních podmínek, nemá to za následek porušení povinnosti prodávajícího doručit zboží kupujícímu. Zároveň to, že zboží kupující nepřevezme, není odstoupením od kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávajícímu ale v takovém případě vzniká právo od kupní smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení kupní smlouvy ze strany kupujícího, případně zboží uskladnit, za což prodávajícímu náleží od kupujícího úplata. Pokud se prodávající rozhodne odstoupit od kupní smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy kupujícímu toto odstoupení doručíme. Odstoupení od kupní smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

5. 8. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

5. 9. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v okamžiku, kdy ho převezme. V případě, kdy kupující zboží nepřevezme, s výjimkou případů dle čl. 5. 5. těchto obchodních podmínek, přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží v okamžiku, kdy jej měl možnost převzít, ale z důvodů na straně kupujícího k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na zboží pro kupujícího znamená, že od tohoto okamžiku nese veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží.

6. Doručování

6. 1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

6. 2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu, v objednávce nebo na e-mailovou adresu, kterou nás kupující kontaktoval.

7. Osobní údaje

7. 1. Všechny informace, které kupující při spolupráci s prodávajícím uvede, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Pokud kupující nedá prodávajícímu písemné svolení, údaje o kupujícím nebude prodávající jiným způsobem než za účelem plnění ze smlouvy používat, vyjma e-mailové adresy, na kterou mohou být zasílána obchodní sdělení, neboť tento postup umožňuje zákon, pokud není vysloveně odmítnut. Tato sdělení se mohou týkat pouze obdobného nebo souvisejícího zboží a lze je kdykoliv jednoduchým způsobem (zasláním dopisu, e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení) odhlásit. E-mailová adresa bude za tímto účelem uchovávána po dobu 15 let od uzavření poslední smlouvy mezi smluvními stranami.

7. 2. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v Podmínkách ochrany osobních údajů ZDE.

8. Mimosoudní řešení sporů

8. 1. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to v případě, že se spor s prodávajícím nepodařilo vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy u prodávajícího spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, poprvé.

8. 2. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

8. 3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@miola.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

8. 4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8. 5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8. 6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

9. Sdělení před uzavřením smlouvy

9. 1. Sdělení podle § 1820 NOZ  před uzavřením smlouvy:

Je-li kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavírána prostřednictvím komunikačních prostředků, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, sděluje prodávající kupujícímu, že: 

  • náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby, prodávající si neúčtuje žádné další náklady. Kupující hradí při internetovém připojení pouze náklady spojené s používáním internetu. Náklady na přepravu jsou účtovány zvlášť a kupující je o jejich výši před uzavřením obchodu seznámen. Výše nákladů se liší podle způsobu přepravy, který je zvolen,
  • prodávající požaduje zaplacení celé kupní ceny před odesláním zboží,
  • v případě, že je kupující spotřebitel, má právo od této smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Viz Poučení o právu na odstoupení od smlouvy ZDE. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
  • stížnosti a podněty týkající se vyřizování reklamací nebo jiných skutečností souvisejících s předmětem činnosti prodávajícího, může kupující podávat u prodávajícího. Kupující je oprávněn se dále obrátit na orgán dohledu nebo státního dozoru.

10. Závěrečná ustanovení

10. 1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

10. 2. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

10. 3. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

10. 4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, má kupující i prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit.

10. 5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

10. 6. Doklady o zaplacení (faktury) včetně obchodních podmínek jsou archivovány prodávajícím v elektronické podobě, ale nejsou kupujícímu přístupné. Vždy však kupující tyto obchodní podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím objednávky obdrží e-mailem a bude tedy mít vždy přístup ke kupní smlouvě i bez součinnosti prodávajícího. Doporučujeme vždy potvrzení objednávky a obchodní podmínky uložit.

 

Příloha č. 1: Formulář pro reklamaci 

Níže si můžete stáhnout vzorový formulář pro reklamaci.

Příloha č. 2: Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Níže si můžete stáhnout vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.